Kaj je spletni marketing? (in kako s spletnim marketingom zaslužiti)

Verjetno imate ogromno stvari seznamu opravil. Z natrpanim urnikom, si lastniki majhnih podjetij ne morejo privoščiti, da bi se ukvarjali s pobudami, ki ponujajo malo ali nič donosne naložbe.

Najti in pritegniti čim več kvalificiranih kupcev je cilj, zaradi katerega vaše podjetje raste in uspeva. Ampak kako to storiti? Spletni marketing je odgovor. In večina lastnikov malih podjetij želi vedeti – kaj je spletni marketing? Kaj je pomen tega?

Spletni marketing se zdaj uporablja za označevanje katere koli oglaševalske dejavnosti, ki se izvaja na spletu.Kaj pa, če vam povemo, da lahko uporaba spletnega oglaševanja potroji vaš posel in zaslužek? Ker lahko!

Poglobimo se v podrobnosti o spletnem marketingu, kaj to je, zakaj bi vas moralo zanimati in kako ga uporabiti, da pomagate svojemu podjetju eksplodirati z novimi strankami.

Kaj je spletni marketing?

Spletni marketing je postopek uporabe interneta za oglaševanje vašega podjetja. Vključuje uporabo socialnih omrežij, iskalnikov, bloganja, videoposnetkov in e-pošte.

Promocija podjetja zahteva trud. To lahko storite na različne načine. Tradicionalno oglaševanje v časopisih, na radiu in televiziji, direktni pošti in reklamnih panojih obstaja že desetletja. Ker internet vsak dan uporablja ogromno ljudi, obstaja veliko priložnosti, da svoj izdelek ali storitev predstavite ljudem, ki to potrebujejo ali želijo.

Če se poglobimo v to, ima spletno trženje veliko oblik. Oglasne pasice, promocije po e-pošti in objave na socialnih omrežjih so trije od tistih, za katere ste verjetno že slišali. To in še več spada pod okrilje »spletnega marketinga«.

Kakšne so prednosti spletnega marketinga?

Zdaj, ko smo odgovorili, kaj je spletni marketing, se pogovorimo o prednostih. Oglaševanje na spletu vam daje edinstvene prednosti, ki jih drugi načini oglaševanja in promocije ne.

Spletno oglaševanje je osredotočeno.

Obstaja veliko vrst možnosti spletnega marketinga, ki vam omogočajo, da ciljate na specifične demografske podatke vaše stranke, kot je spletno oglaševanje. Nastavite svoje sporočilo tako, da se prikaže na spletnih mestih, ki jih bodo vaše potencialne stranke verjetno obiskale, da bo vidno v določenih panogah in geografskih lokacijah, ter da bo v nekaterih primerih celo ciljno usmerjeno po starosti ali izobrazbi.

Tega za vas ne more storiti televizijski, radijski oglas ali pano.

Spletni marketing gradi odnose.

Številne možnosti oglaševanja so na koncu moteče prav za potrošnike, ki jih poskušate doseči.

Če je spletno trženje pravilno izvedeno, je dejansko koristno za vaše potencialne stranke. Lahko ponudi rešitve in obravnava boleče točke. Zaradi tega je učinkovitejši pri začenjanju pogovorov in ustvarjanju zaupanja kot druge vrste oglaševanja.

Spletni marketing je enostavno prilagajati in urejati.

Oglaševanje na družbenih omrežjih, oglasne pasice ali druge spletne kampanje je mogoče prilagoditi in popraviti hitro. Ker se nastavitve nenehno spreminjajo, je to za vas velika prednost. Z novimi cenami, dodatnimi izdelki in časovno občutljivo prodajo je mogoče zlahka upravljati s pobudami spletnega marketinga.

Spletno oglaševanje je merljivo in je enostavno določiti donosnost naložb.

Kako uspešne so vaše trenutne oglaševalske akcije? Kakšen je dobiček, ki so vam jih prinesle? Včasih je na te odgovore težko odgovoriti. Ena najboljših prednosti spletnega marketinga je njegova sposobnost merjenja rezultatov.

Nastavite lahko URL-je, ki so prisotni samo v oglasih, ki jih postavite. Tako lahko natančno vidite, kje se ustvarjajo potencialne stranke. Enako velja za ciljne strani. Če lahko vidite, kaj deluje in kaj ne, vam pomaga racionalizirati oglaševalska prizadevanja ter prihraniti čas in denar. Čeprav morda razumete prednosti oglaševanja vašega podjetja na spletu, vam morda ni jasno, kako natančno je to pomembno za vaše podjetje.

Morda je težko poskušati najti čas za učenje novih procesov. Naša ekipa strokovnjakov lahko pomaga pri tej krivulji učenja z zagotavljanjem profesionalnih in izjemnih storitev, ki dopolnjujejo vašo digitalno marketinško kampanjo.

Pišite nam še danes, če želite izvedeti več o svojih možnostih spletnega oglaševanja.

Zakaj je spletni marketing pomemben za vas?

Če se želite zavezati doslednemu spletnemu trženju in oglaševalski pobudi, morate verjeti, da bo prineslo pozitivne spremembe in rast vašega podjetja.

a. Z vašimi strankami lahko zgradite globlje odnose.

Pri ustvarjanju blagovne znamke je zvestoba kupcev neprecenljiva.

Če strateško uporabljate spletno trženje, lahko svoje podjetje izpostavite kot strokovnjaka v panogi in vzpostavite zaupanje v svoj izdelek ali storitev.

b. Dosežete lahko veliko število kupcev.

Večina trženja stare šole je omejena z mejami, ki v spletnem marketingu ne obstajajo. Na primer, radijski oglas je mogoče slišati samo na določenem številu geografskih lokacij. Reklamni pano vidijo le vozniki, ki so na tej cesti.

Spletni marketing doseže ves svet! Stranke, ki jih na noben drug način ne bi nikoli srečali, se lahko prek spletnega oglaševanja prikažejo na vašem spletnem mestu kot kupci.

c. S spletnim oglaševanjem lahko dopolnite svojo trenutno strategijo.

Morda se sliši, kot da vse drugo oglaševanje vržemo pod avtobus, a ni tako.

Spletni marketing lahko spodbudi prizadevanja vaše trenutne marketinške strategije. Podjetja lahko še naprej uporabljajo nekaj svojih preizkušenih metod in mešanici dodajo spletno oglaševanje. Je pa res, da po nekaj časa mnoga podjetja večino svojih marketinških naporov porabijo za strategijo spletnega oglaševanja in zmanjšajo svoje proračune za druge oblike trženja.

Kateri so različni primeri spletnega oglaševanja?

Najpogostejši primeri spletnega oglaševanja so SEO, družbena omrežja, e-pošta in PPC, vendar to niso edini. Uporaba interneta za povezovanje in privabljanje kupcev je pametna poteza. Toda kje začeti? Možnosti je ogromno in malo podjetij se odloči za vse naenkrat. Tukaj je kratek pregled vaših možnosti.

1. E-poštno oglaševanje

Ustvarjanje e-poštnih sporočil o vašem izdelku ali storitvi in ​​njihovo nato pošiljanje potencialnim strankam je ena najpogosteje uporabljenih oblik spletnega oglaševanja.

E-poštno oglaševanje je poceni in je lahko zelo ciljno usmerjeno. Slaba stran je, da potrošniki vsak dan dobijo na tone e-poštnih sporočil v svoje mape »Prejeto«, tako da lahko, razen če svoje sporočilo točno zadanete, konča v mapi smetnjakov, neprebrano in zanemarjeno.

2. Oglaševanje na družbenih omrežjih

Ustvarjanje profila podjetja in sodelovanje v družbenih medijih so mnoga mala podjetja razvila v uspešne. Tako kot pri e-poštnem oglaševanju je tudi ta oblika spletnega trženja poceni, vstop vanjo pa je preprost. Vendar pa občasno objavljanje objav brez nastavljenega koledarja ne bo poskrbelo za osupljiv uspeh.

3. Optimizacija iskalnikov

Podjetja, ki želijo pridobiti več posla s svojimi spletnimi prizadevanji, se bodo morala poglobiti v storitve optimizacije iskalnikov. Obvladovanje te tehnike pomaga, da se vaša vsebina uvršča višje v tistih zelo pomembnih iskanjih iskalnikov, pritegne več prometa na vaše spletno mesto in poveča možnosti za pridobitev več ciljnih kupcev. Če delujete v industriji, ki je že konkurenčna na spletu, bo morda težko priti na vrh iskalne lestvice.

4. Google Ads 

V Googlu se vsako sekundo izvede osupljivih 63.000 iskanj. Podjetja lahko plačajo, da so na vrhu iskanja pred organsko vrnjenimi rezultati. Google oglasi so dragocen del spletnega oglaševanja, saj vaše podjetje predstavijo občinstvu, ki že išče informacije o vašem izdelku ali storitvi. Prav tako so stroškovno učinkoviti, ker vnaprej določite proračun in plačate samo za klike.

5. Prikazni oglasi

Podjetja se lahko odločijo za oglaševanje na določenih spletnih mestih, kjer jih bodo njihovi kupci verjetno obiskali. Dobra izbira med temi so industrijske publikacije in združenja. Spletna stran običajno zaračuna provizijo vsakemu podjetju, ki želi oglaševati. Cene se razlikujejo glede na velikost in postavitev oglasa. Ključ do uspeha prikaznih oglasov je, da veste, kaj pritegne vaše potencialne stranke, in da lahko zajamete njihove informacije, ko kliknejo vašo ciljno stran.

6. Ponovno ciljanje

Je možna stranka obiskala vaše spletno mesto in nato kliknila stran? 49 % kupcev obišče spletno mesto 2- do 4-krat, preden opravi nakup. Pri teh spletnih mestih se le 2 % njihovega spletnega prometa dejansko pretvori ob prvem obisku.

Ponovno ciljanje je oblika spletnega oglaševanja, ki jih lahko vrne v vaš prodajni tok.

Na primer, oseba si ogleda vaše spletno mesto. Vaše spletno mesto spusti piškotek, ki je sled, ki vas vodi nazaj do njih. Ko obiščejo druga spletna mesta, se vaš oglas za ponovno ciljanje prikaže kot pasica in jih spomni na vaše podjetje. Če kliknejo nanj, bodo preusmerjeni nazaj na eno od vaših čudovito oblikovanih ciljnih strani.

Ponovno ciljanje je bistvenega pomena pri ponovnem vključevanju potencialnih strank, ki iz takšnih ali drugačnih razlogov niso opravile transakcije z vami. To je tehnika, ki blagovnim znamkam pomaga pritegniti 98 % uporabnikov, ki ob prvem obisku niso izvedli konverzije. To vključuje tudi uporabnike, ki so zapustili svoje košarice, preden so poravnali plačilo. Zdaj vidite, kako poglobljen in večplasten je pravzaprav izraz spletno oglaševanje.

Pametni poslovni vodje vedo, da morajo vložiti čas v svoje odločitve, katere možnosti uporabiti, tako da dobijo največ povračila vloženega časa in denarja.

Kako začeti s spletnim marketingom?

Če ste že uporabljali spletno oglaševnje ali šele začenjate, potrebujete načrt, da boste iz svojega truda dosegli največ uspeha. Spodaj so nasveti, ki jih boste potrebovali za pomoč pri razvoju tega načrta. Razmislite lahko tudi o najemu agencije za digitalni marketing, ki bo namesto vas opravila to nalogo.

a. Postavite si cilj

Kaj je glavni cilj spletnega marketinga?

Navsezadnje je cilj spletnega marketinga večji prihodek. To bi moral biti tudi vaš cilj ali vsaj del njega. Načrt brez cilja je kot ladja brez krmila. Kaj poskušate doseči? Ne recite samo “zagotovite več prodaje”. Je to za povečanje prometa na vašem spletnem mestu? Povečati število sledilcev na družbenih omrežjih? Želite razširiti svojo e-poštno bazo? Bolje ko boste zastavili svoje cilje, večja je verjetnost, da vam jih bo spletno oglaševanje pomagalo doseči in preseči.

b. Razumite svojega kupca

Povezava s težavami in bolečinami vaših kupcev ter obravnavanje njihovih potreb je ključnega pomena za vašo celotno trženjsko strategijo, zlasti pri spletnem oglaševanju.

Ker lahko prek spletnih dejavnosti tako natančno ciljate na svoje kupce, boste verjetno izjemno neuspešni, če ciljate na napačnega potrošnika. Vložite čas v razumevanje osebnosti kupca in ugotovite teme, ki bi jih zanimale, in jih nato uporabite kot osnovo za oglaševanje.

c. Izberite svoja orodja

Kot smo že omenili, obstaja veliko izbir, ko se spuščate v to vrsto oglaševanja. Pomislite na svojo stranko, čas, ki ga lahko namenite za spletno oglaševanje, in svoj proračun. Izberite poti, ki jim lahko posvetite dovolj časa, da jih je mogoče pravilno razvijati in negovati. Objavljanje v družabnih omrežjih, e-poštno oglaševanje in vsebinsko oglaševanje je pametno zazačetek.

Končna odločitev je odvisna od vašega podjetja in ciljev.

d. Oblikujte svoje sporočilo

Vaše sporočilo o blagovni znamki mora biti dosledno in jedrnato, da ustvarite prepoznavnost in zvestobo.

Odločite se, kaj želite, da si vaši potencialni kupci zapomnijo o vas, in nato to sporočilo delite med kanali, ki ste jih izbrali.

Izogibajte se skušnjavi, da bi skrenili s tečaja z drugimi sporočili, ki se ne ujemajo z vašo prvotno blagovno znamko.

e. Organizirajte se in posvetite

Odločite se, kdo bo upravljal vaša prizadevanja za spletno oglaševanje. Izberite nekoga, ki se strinja z ustreznostjo spletne promocije. Morda je čas, da razmislite o najemu agencije, ki bo to opravila namesto vas. Prosite jih, naj ustvarijo in vzdržujejo koledar vsebine, ki prikazuje tekoče načrtovanje bloganja, družbenih omrežij, SEO in drugih spletnih oglaševalskih prizadevanj. Ključnega pomena je, da oseba, ki je zadolžena za te naloge, ostane osredotočena in prizadevna pri njihovem doslednem opravljanju.

f. Izmerite in popravite

Ena najboljših stvari pri oglaševanju na internetu je možnost neposrednega merjenja donosnosti naložbe. Občasno preglejte rezultate in preverite, ali s trenutnimi napori dosegate svoje cilje. Če ne, določite, kaj ne deluje, in to uredite. Če gre dobro, ugotovite, zakaj je tako uspešno. Pregledovanje analitike se morda zdi dolgočasno, vendar je ta vrsta informacij tisto, zaradi česar bodo bodoča prizadevanja še bolj uspešna.

Zaključki

 Ko razumete, kaj je spletno trženje, je čas, da ga začnete izvajati.

V nasprotnem primeru zaostajate za svojimi konkurenti in boste najverjetneje začeli opažati manjšo donosnost naložbe zaradi svojih tradicionalnih marketinških prizadevanj.

Če se odločite za spletno oglaševanje, njegove prednosti in pomembnost za vaše podjetje, lahko spodbudite celotno marketinško pobudo in vdahnete novo življenje vaši strategiji, tako da lahko potrojite svojo prodajo!

Če ste pripravljeni začeti, nas kontaktirajte še danes.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja