GOOGLE ADS OGLAŠEVANJE

Z oglasi na spletu preprosto predstavite prednosti svojega podjetja in lahko dosežete točno tiste stranke, ki iščejo vaše izdelke ali storitve. S to merljivo in učinkovito obliko marketinga boste povečali prodajo in okrepili svojo blagovno znamko.

KAJ SO GOOGLE ADS OGLASI?

Google Ads oglasi so dragocen del spletnega oglaševanja, saj vaše podjetje predstavijo občinstvu, ki že išče podatke o vašem izdelku ali storitvi. Google ads oglaševanje omogoča targetiranje ponudbe na točno določene ciljne skupine obiskovalcev interneta. Cilj je seveda pridobivanje kvalificiranih kupcev. Google Ads ima dve glavni omrežji – iskalno in prikazno omrežje, ki skupaj obsegata več kot dva milijona spletnih mest ter lahko dosežeta več kot 90 odstotkov internetnih uporabnikov.

Google iskalno omrežje vam omogoča predstavitev vaše ponudbe tistim ljudem, ki v trenutku iščejo prav vaše izdelke oziroma storitve

Google prikazno omrežje je najučinkovitejša pot do povečanja prepoznavnosti vaše blagovne znamke.Na tisoče slovenskih in tujih spletnih strani omogoča prikazovanje vaših oglasov v obliki bannerjev, odlična priložnost so tudi Gmail oglasi. Že z majhnimi oglaševalskimi vložki lahko poskrbimo za več sto tisoč prikazov vaših oglasov mesečno ljudem, ki so potencialni kupci vaših izdelkov oziroma storitev!

CENIK

GOOGLE ADS OSNOVNI PAKETI

Z oglasi na spletu preprosto predstavite prednosti svojega podjetja. Z njimi boste dosegli točno tiste stranke, ki iščejo vaše izdelke ali storitve. S to merljivo in učinkovito aktivnostjo marketinga boste povečali prodajo in dosegli rezultate.

200€

/mesec

1 oglaševalska kampanija
3 oglasi
iskalno ali prikazno omrežje

300€

/mesec

2 oglaševalski kampaniji
6 oglasov
iskalno in prikazno omrežje
remarketing

500€

/mesec

3 oglaševalske kampanije
9 oglasov
iskalno in prikazno omrežje
remarketing

KAJ ZAJEMAJO NAŠI GOOGLE ADS PAKETI

– analizo spletnega mesta in določitev ključnih besed za izvedbo kampanje
– pripravo vabljivih spletnih oglasov s povezavami na spletno stran ali trgovino
– tehnično pripravo in aktivacijo kampanje
– nastavitev dnevnega limita ali geografske pokritosti kampanje
– vmesno analizo in prilagoditev kampanje
– pripravo poročila o realizaciji kampanje
– pripravo poročila o konverziji kampanje (samo v primeru, če naročnik omogoči nastavitev konverzijske kode)